• lt
  • ru

Įmonių steigimas

Jeigu nori, bet negali – reiškia nepakankamai nori.

Greitai ir kokybiškai ruošiame įmonių steigimo, perregistravimo dokumentus

imoniu steigimas

Greitas įmonių steigimas ir steigimo dokumentų rengimas

  • uždarųjų akcinių bendrovių, akcinių bendrovių steigimas bei steigimo dokumentų rengimas;
  • individualių įmonių steigimas bei steigimo dokumentų rengimas;
  • individualių įmonių pertvarkymas į UAB bei dokumentų rengimas;
  • asociacijų steigimas bei steigimo dokumentų rengimas;
  • užsienio kapitalo ir bendrų su užsienio kapitalu įmonių steigimas bei steigimo dokumentų rengimas;
  • įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas.

Įmonės steigimo metu:

  • Konsultuojame apie visų steigiamų įmonių rūšių privalumus ir trūkumus, jų valdymą, apskaitos vedimą, padedame pasirinkti tinkamiausią klientui steigiamos įmonės variantą. Ruošiame visus įmonės steigimo dokumentus.
  • Steigiant įmones, suteikiame Klientui išsamias konsultacijas pasirenkant steigiamos įmonės pavadinimą, profesionaliai parengiame steigimo dokumentus (įstatus, steigimo aktus/sutartis, steigiamojo susirinkimo sprendimus, užpildome visas JAR formas ir kt.), suderiname dokumentų projektus su notaru, kliento vardu užsakome pagaminti antspaudus ir spaudus.
  • Parengiame visus reikiamus dokumentus, susijusius su įmonės įstatinio kapitalo padidinimu, sumažinimu, akcijų pirkimu – pardavimu ir konsultuojame su tuo susijusiais klausimais. Taip pat parengiame visus reikalingus dokumentus, pasikeitus įsteigtos įmonės registruotiniems duomenims (pavadinimui, pagrindinės buveinės adresui, įmonės vadovui, vieninteliam akcininkui ir kt.).

Kliento pageidavimu rengiame įvairios apimties steigiamos įmonės ar perregistruojamos įmonės dokumentų paketus: nuo minimalių, tik registravimui reikalingų dokumentų, iki pilno, reikalingo įmonės veiklai pradėti dokumentų paketo, įskaitant antspaudus, darbo reglamentus, pareiginius nuostatus, įsakymų pavyzdžius bei kitus dokumentus. Kaina papildoma sutartinė.

‏Įmonių steigimo klausimais konsultuojame nemokamai.


Be abejonės, to Jums tikrai gali prireikti

Mūsų įsteigtoms įmonėms pasirašiusioms buhalterinės apskaitos sutartį taikoma 50% nuolaida pirmam mėnesiui  nuo Užsakovui priklausančios mokėti sumos.

Naujoms įmonėms pasirašiusioms buhalterinės apskaitos sutartį taikoma 20% nuolaida pirmam mėnesiui  nuo Užsakovui priklausančios mokėti sumos.

Pas mus įmonėms, kurioms tvarkome buhalterinę apskaitą, įstatų dokumentų paruošimas perregistravimui, ryšium su euro įvedimu, kainuos 50 eurų.

Kliento pageidavimu galime užsakyti pagaminti spaudą ar antspaudą ir greičiau nei per 1 parą.

  • Rengiame nuomos, panaudos, paskolos, akcijų pirkimo – pardavimo ir kitas sutartis.
  • Sudarome ilgalaikes sutartis įvairiems įmonės veikloje reikalingiems dokumentams rengti.

Dėl išsamesnės informacijos apie mūsų teikiamas paslaugas prašome kreiptis:

Tel.: (8-37) 33 32 20, (8-37) 33 32 03
El. paštas: admin@frondita.lt
Mob. tel.: 8 (687) 75615 – direktorius
Mob. tel.: 8 (671) 23322 – vyriausioji buhalterė

Pasiteirauti